STORA problem!

MITT HÅÅÅÅR!!
Mitt hår är alldeles för ljust för att ha mörkt/brunt, och alldeles för mörkt för att ha ljust/slingor. Det ser ut som skit. Jämt.
Jag trivs ju mycket bättre i mörkare/brunt hår, men då blir det en ständig utväxt som måste färgas.
Därför har jag försökt med slingor ett tag och det går betydligt bättre, men det är så j*vla fult! Tyvärr. Jag ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig.

Dessutom är ju alla mycket snyggare i mörkt hår!
Kolla bara Sarah Jessica Parker





eller Cameron Diaz





För att inte tala om hur snygg Stina blev i mörkt hår!! :) (nog för att jag tycker att du är snygg nu också stumpan, det gör jag!!;))





Nej nu blir jag mörkhårig! Igen! Har ni något att säga om det så gör gärna det!
:)

Kommentarer
Postat av: stina

söta lilla du. du hittade då det snyggaste kortet och ja, du är nog en av de få som tycker det! Puss på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback