Jag tar tillbaka!

OK, jag verkar inte vara expert på att fynda.. Det kanske mer är så att när jag väl köper nått är det oftast ett fynd?
Östersunds resan bjöd på 2 par jeans till Erik, en jacka, en body och en tröja till Lukas, och en vinflaska till mig.
Japp, ni läste rätt. Jag köpte INGENTING till mig själv, förutom en flaska vin.
Men det gör absolut ingenting, för Östersunds resan bjöd på så mycket mer, massvis med Leo-mys, och nu är vi mättade och kan nog hålla oss ett tag till innan vi skaffar nästa.

Lukas ca 1 vecka gammal. Jag trodde aldrig att han varit så liten, men tydligen! Det är så magiskt.



och Leo ca 2 veckor.



Vi åt i omgångar, och medan Jag, Lukas och Blanka åt, tog Marcus och Robin hand om tvätten, och Erik tog hand om Leo.



Kass bild med solen i bakgrunden, men Lukas skulle i alla fall klappa Leo.. Han skulle vara "snäll", dock kan Lukas vara ganska hårdhänt när han är snäll, så jag fick hålla igen honom liiite. :)



Innan vi åkte iväg till Östersund for Erik för att vittja gäddsaxar, jag och Lukas roade oss med massor med mys!
Han är ett mirakel, min lilla stjärna. Jag är så tacksam att jag har honom!







Jag älskar honom, av hela mitt hjärta. Det finns inget större mirakel än ett barn!
Det har varit en alldeles underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback