GLAD PÅSK!

Jag tar tillbaka det jag sagt, magsjuka går över efter en vecka eller två, aptiten kommer tillbaka så småningom och man blir frisk. Så småningom. Turen hade vi med oss och vi är nu friska och krya lagomt till påsk!

På långfredagen för 5 år sedan träffades jag och Erik. Sen tog det ju ett bra tag innan det blev vi, men hur som. Det var långfredagen hela resan började. Iår firar vi påsken som aldrig förr.
Så påsken är alltså ganska speciell för oss. Dock är vi inte så mycket för påskpynt, men lite grann har vi fått till här hemma som visar att vi firar påsk vi också.

Lite påskris på bron



Lite hemmagjort påskpynt



Och tack vare både mor och svärmor så har vi dessa härliga påskbuketter med tulpaner här hemma





Förutom det kan jag även visa lite bilder på lite pyssel jag hade för mig förra veckan, under tiden då Erik var borta och magsjuka sög musten ur oss här hemma. Måste ju hålla humöret uppe!

Om ni av någon anledning har vägarna förbi Latikberg, så känn er mer än välkomna att låna vår toalett. Toaletten är inte renoverad och den är liten och inte så trevlig, men den bjuder i alla fall in till ett besök.
Till att börja med, så bor vi i ett litet hus så av de 3 dörrar som finns att välja på kommer man antingen till Lukas rum, källaren eller toaletten. Nu behöver ni inte ens fundera då dessa bokstäver pryder toalettdörren!



Även Lukas rum är väl utmärkt av någon outgrundlig anledning



När du väl är inne på toaletten kan du känna lugnet tack vare den här texten på insidan av toalettdörren



Så, välkomna!

Nu får vi finbesök, det är tydligen fler som vill fira påsk!
Ha en fantastisk påsk allihopa!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaha, så har bor en prins var lukas rum? Jag som trodde det var källaren... :)

2010-04-01 @ 20:11:00
Postat av: Sandra

Nej på källardörren ska jag skriva "Här bor en gudmor som lär ut fula ord" också ska jag kasta ner dig där! :) Så ingen skulle råka träffa på dig av misstag när du är här hemma.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback