Älskade hem!

Imorse valde Lukas att vakna kl.6, pigg som en mört och tyckte att vi skulle vara där efter.. Självklart, säger vi!
Gav Lucky Luke välling, sen snörde vi på oss skorna och tog en frisk morgonpromenad i solen hela familjen!
Inte nog med att vi fick njuta av solen och den friska luften, så fick vi dessutom vila öronen på ett härligt orrspel. Underbart! Livet är för härligt!

Även om jag självklart skulle vilja jobba nu, så borde man alltid ta sig tid att vara lediga såhär tillsammans.
Det gör så gott för själen! Min grabbar får mig att känna lycka in i benmärgen!

Jag älskar mitt Latikberg, det är helt fantastiskt, jag älskar att sitta på bron i morgonrock och lyssna på fåglarna, titta på fåglarna, och dricka kaffe. Jag älskar att bara hoppa på skotern och åka 5 km så är vi mitt ute i ingenstans. Jag älskar att snöra på mig skidorna och åka på skaren i morgonsolen! JAG ÄLSKAR DET!

Det här är från i söndags när vi var i Latiksele.
Dagen var helt slående magisk!



Undra vars det bär iväg idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback