Onsdag

Idag har Erik bytt våra resårmadrasser, tillbaka till våra gamla, för att se om jag kan sova bättre.. Jag håller tummarna, jag har inte sovit ordentligt på 4 veckor, och jag håller på att falla samman. Håååller tummarna.

Annars har Luckes farmor och farfar varit här ikväll, åt middag med oss och lekte. Lukas höll dom aktiva hela tiden, inte en lugn stund nu när han börjat krypa/åla. :)
Lukas ska nog mest troligt få vara med farmor på lördag, så jag ska få följa med ut i skogen. Jag är lyckligt lottad, att Lukas har en farmor och mormor som ställer upp:) Jag trodde inte jag skulle få följa med en enda dag i höst, jag såg det som helt omöjligt, och nu med lördagen så blir det i alla fall 3 dagar jag följt med. Härligt! Sen är det ju uppehåll, så då har familjemedlemmarna bidragit med sitt, oktoberjakten får jag väl skippa! Jag är så nöjd och glad så.

Vi åt morotskaka ikväll också, hittade ett nytt recept och det gick hem. Fast jag blandade citron i glasyren för det tycker jag gör halva kakan, också gillar jag ju när morotskakan är hög och fluffig. den här var låg, men Erik gillade den bäst av alla morotskakor han smakat. Så vi får väl fortsätta på det här receptet:)

Nu hoppas jag att Daniel och Robin inte ätit upp alla rester av kakan.. planen var ju att jag skulle trycka i mig det nu.

Jag försöker framkalla kort men det jävlas så fruktansvärt så jag tror jag ger upp. Erik ligger i soffan och han vill inte se film själv, det kändes bra mycket roligare att krypa dit..

Sen har mitt photoshop lagt av! Så jag har kört med picnik.com nu och det är heeelt värdelöst. Till exempel, på bilden ovan vid badplatsen i Latikberg, så hade jag lagt till en härlig text, men texten syns inte på bilden? Även fast det syns när jag kollar på miniatyren av bilden jag laddat upp? Stört! Och jag älskade mitt photoshop, jag måste skaffa mig ett nytt tror jag.. Nog för att jag sällan sitter och leker med bilder nu, men när man väl gör det så vill man ju ha ett bra program!

nej, mys i soffan var det! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: stina

jag tycker gott att ni kan komma och mysa i min soffa! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback