Jag gör skillnad!

Nu mobilbloggar jag live från passet. Just precis nu skäller en hund bara en bit ifrån oss, Erik har inte så stort hopp om den här hunden och det har väl inte jag heller, det är nog en fågel den skäller på, men för de måste man ju vara beredd. Plötsligt händer det! Nä, men då ställer sig Erik och pinkar. Tur han har mig. Jag är tjej och kan göra två saker samtidigt, mobilblogga och spana efter älg. Nu skäller en annan hund. Från ett annat håll. Nu tror jag att jag slutar med det här så jag kan fokusera till 150%. Summan av kardemumman är som så, att vi har fått sms att farmor som säger att Lucke har storbajsat till morgonen, så där flyter allting på, och att efter en besvärlig natt sov vi till slut i världens skönaste säng(Rebeckas). Och jag gör skillnad, Erik har klargjort att han vill inte vara på pass utan mig. Jag håller koll och servar honom med fika, dessutom är vi två med ryggsäck,vilket betyder att i ena ryggsäcken har vi fika, den andra fyller vi med godis, och annat gott som t.ex. rökt karré.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Lyxigt för honom, o dig! Mys på med din käreste!!

Postat av: Anna

Klart man ska ha en godissäck! Annars är det ju ingen mening att sitta på pass ;]

2009-09-21 @ 08:37:38
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback