Höstmys!

Det är kalla vindar och mörkt redan kl.20 och det är toppen! Jag är dessutom nyklippt och det är alltid lika härligt.

Idag har min Erik varit händig igen, han har satt upp ny belysning vid källardörren. Jag stod och pekade och gav order, och vi är nöjda. Det blir nog lika dan lampa vid den andra dörren, plus några spotlights. Härliga höstmörker.

Ignorera det fruktansvärt fula taket ovanför dörren, det var meningen att vi skulle riva det i år och göra ett nytt, men vi har valt att mysa hela sommaren istället. Bland annat. Vi har gjort mycket annat också, haft rätt stressigt ändå känns det som och sommaren har flygit iväg, men hade vi verkligen velat hade vi nog kunnat stressa ännu mer och fått upp ett nytt tak. Men det sparar vi till nästa år!



Dessutom gjorde jag höstplanteringen här om dagen. Alla mina sommarblommor har ändå regnat sönder totalt, och det börjar ju bli rätt kallt ute om nätterna också.



Lukas har fått två tänder, den tredje är på gång och han är lite grinig.
Vi mår bra, vi lever ett helt fantastiskt liv här i Latikberg, ingen dag är den andra lik och det är helt otroligt hur bra man kan må i själen. Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på mina grabbar och vårat liv. Det är precis allt jag kan önska mig, förutom att även fast vi inte har några grannar direkt, så hade jag kunnat bo lite mer avskilt! ;) (Vi bor ju två meter från lyckselevägen.. nästan)

I helgen blir det att baka en del, eftersom jag fyller år på söndag.. I år har jag verkligen varit stenhård till alla som frågat att JAG VILL INTE HA NÅGRA PRESENTER! Min födelsedag är endast en anledning till att träffas och äta tårta, det är alltid bra med ursäkter till att göra tårta! :) Även fast jag har varit bestämd, så har Erik ändå köpt en present. Men det förstår jag, jag vill ju ge han presenter också. Också har jag faktiskt önskat mig en present av mamma och gänget, dom kommer inte undan dom måste köpa present till mig, sorry!

Nu ska vi se oskyldigt dömd.

Kommentarer
Postat av: stina

åh vad fint det vart! ni är så duktiga och jag saknar er, så enormt! puss

2009-09-04 @ 09:33:11
Postat av: Hannah

mysigt värre!! Du e pysslig du! :D

Postat av: annakarin

Haha, det tycker jag låter som en bra idé, jag har alltid velat lära mig sticka! Jag tycker vi bokar in en dag med massa mys som promenad, fika, stickning och massa prat! (: kramkalas

2009-09-07 @ 17:36:24
Postat av: Anna

Grattis i efterskott sockertopp, hade ni en trevlig dag? Skickar mentala födelsedagstårtor åt dig. Kram

2009-09-08 @ 10:24:56
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Anna igen

Ps! Tack för überfina komplimangerna för min nya frilla. You know how to make a woman happy! ;] Kram

2009-09-09 @ 10:19:47
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback