Grr

Nu har Hannah klippt sig och jag vill också ha långt hår. Även fast mitt hår bara är platt och tråkigt.
Blåser jag det varje morgon borde jag kunna få lite liv i det.
Nu blir det till att spara ut det, på allvar. VAD JAG ÄN SÄGER SÅ KOM IHÅG ATT JAG VILL SPARA UT DET!
Jag har en tendes att bli less på att spara ut det och sen ryker det innan jag nått målet.. också ångrar jag mig igen.
Hör du det Kajsa?! :) Jag SKA spara ut det! ;)

Just nu vill jag hoppa på första bästa plan och fara och rufsa om i Hannahs hår. Se upp Hannah! ;) (det vart skitsnyggt, lite sådär så jag dör en smula inombords för att mitt hår är kort.. :p)

Kommentarer
Postat av: stina

jag ska också spara, ska vi försöka deala och spara tillsammans? den som klipper av det får typ.. stryk eller nått?

Postat av: Hannah

HAHAHA! Gulli du e då!

Du är så välkommen o ruffsa till´et!

;)

Pusskram

2009-09-24 @ 17:04:33
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: kajjan

Du som är så fin i ditt "korta"-underbara kvalla-hår! Men du sku nog va fin i ett långt svallande hår också ;)Jag lovar, ska inte röra längden! =)

2009-09-24 @ 22:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback