Bästa svärmor..

..kom förbi ikväll med en chokladkaka -vilket var precis vad jag behövde efter en hemsk dag!
Anthon Berg hade visst nån ny med raspberry&blackberry. Den fick jag provsmaka!
Jag har ätit så jag har ont i magen. Kan även bero på vindruvorna..

Annars måste jag få länka till
Tina, som har fotat Desireés bröllop, och hon är sjukt duktig. Helt otroligt fina bilder.
Jag har redan diskuterat med Erik och säger som många andra,
- Den dagen vi gifter oss (än så länge är vi inte ens uppe i en fjärdedel på bröllopskontot;p) hoppas jag att hon inte är uppbokad!



Kommentarer
Postat av: tina

åh, vilka fina kommentarer du ger mig! tack så hemskt mycket! Se till att skynda på bröllopet så jag får nåt att fota!

Postat av: annakarin

sandra, det snöar.. DET SNÖAR! helt underbart

2009-09-28 @ 11:31:52
URL: http://annakarindahlstrom.blogg.se/
Postat av: annakarin

men myspys! ni måste haft det underbart i stugan! (:

vi ses väl på lördag då antar jag snygging, hihi (:

2009-09-30 @ 16:01:58
URL: http://annakarindahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback