ÄNTLIGEN

När vi låg på BB, dagen innan Lukas föddes, så fick jag panik för att vi inte hade något tjejnamn. Vi hade bestämt oss för Lukas, men vi hade inget tjejnamn. Så jag började bläddra i alla papper som fanns där på BB, och slutade på 5 tjejnamn, och varken jag eller Erik kunde välja ett. Och det behövde vi ju inte heller, vi fick ju våran Lukas.
Nu, ikväll, har vi äntligen kommit på ett tjejnamn. Det sa bara klick, och det gick rakt in i hjärtat på mig. Och det bästa av allt är att när jag sa det till Erik, så gick det rakt in i hjärtat på honom också. Även om det dröjer några år till nästa barn, så har vi i alla fall ett tjejnamn spikat nu. Jag vet inte ens om jag vågar skriva det? Då är det väl bara någon som förstör det. Dock har vi inget killnamn.. bara att han ska heta Ambjörn i andra namn efter Eriks morfar. men som sagt, det är några år kvar och har vi redan klurat ut ett tjejnamn så borde vi hinna komma på ett killnamn också! :) Jag känner lugnet. ;)

Lukas farmor och mormor håller oss med frukt under veckorna Erik är borta, och jag klagar inte! :)
Ikväll var farmor förbi med vindruvor, och sen kom mormor med banan, avokado och plommon. Jummy!

Nu ska jag se klart Greys, även fast jag och Erik har suttit klistrade vid det här avsnittet en gång förut. Sen ska jag sova. Imorgon ska jag och Lukas ha en heldag med Anna-Karin, det verkade även som att det vankas gofika eftersom Anna-Karin fyllde år i går! :)
När jag och Anna-Karin fyllde.. 17 kanske, så firade vi det med att flyga flygplan;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha, jag älskar bilden! Man borde alltid fira födelsedagar med att flyga flygplan ;]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback