All i wanna do, is growing old with you

I morse for Erik och jobbade, efter att har varit hemma i 3 veckor.
Det är nog jobbigt som det är när han far, både han och jag hatar det.
Det är det absolut värsta som finns. Även fast det bara är en vecka.
Kalla oss lame om ni så önskar, men det är pest och pina för oss.

Den här veckan är det såklart ännu värre när han for,
vilket är rätt förståeligt efter förra skiftets händelse.
Jag hade panik hela förmiddagen när dom åkte upp,
och var sjukt tacksam över att Markus ledighet också var över.

När Erik skriver sms skriver han alltid en smiley innan sista tecknet,
till exempel "Vad gör ni:)?".
Och han avslutar alltid smsen (ALLTID, inga undantag), med "jag saknar dig",
"jag längtar efter dig" eller "Jag älskar dig". Jag tröttnar aldrig på det.
Erik säger "Jag älskar dig" lika ofta som "skicka mjölken". Det är helt underbart,
man kan tro att orden ska tappa betydelse, men aldrig för oss.
Dessutom är det sällan han skriver "älskling", utan det slutar alltid med
"älskade älsklings älskling".

Jag blir galen när folk tror att dom kan hoppa in i ett förhållande och tro att
dom har samma sak som vi har. Vi har byggt upp det här i över fyra år, nåväl,
fyra år är inte så mycket på en livstid, men vi har hunnit med både det ena och det andra.
Även om man säkert kan få något precis lika bra, lika speciellt, första halvåret när man hoppar
in i ett förhållande, så kan ingen ha samma sak som vi.
Många har det säkert lika bra, men inte likadant.

Kvällarna är värst att vara ensammen, då Erik alltid kryper in under mitt täcke på kvällen
när vi lägger oss. Eller så håller han upp sitt täcke om han har lagt sig före, för
att jag ska krypa in under hans täcke. Dessutom varje gång jag vaknar till under natten,
eller på morgonen, så ligger vi alltid tätt intill varandra och kramas, Erik håller alltid om mig
hela natten. Vänder jag på mig, så hänger han på.
Jag hatar att sova, och lägga mig, utan honom.

Allting går bara man vill, och måndagkvällarna när han kommer hem
är det mest fantastiska.
Det är så mycket kärlek att jag inte vet vad jag ska göra av med allt.


Han är helt otrolig, den bästa människan i hela världen, han är min älskling.
Han förtjänar bara det bästa av denna värld, och jag önskar jag kunde göra hela
hans liv till en dans på rosor.


Kommentarer
Postat av: stina

men honey, kom hit ska jag hålla om dig då erik jobbar! ni är så söta. jag saknar er också. KOM HIT NU! är det inte oktober snart? puss

Postat av: Hannah

Sååå fiiiint!, min sentimentala del av humörsvängningen "PMS" har börjat o det är nääääästan så man fäller en tår!

Gullipluttar ni är!!

Men det ser man på er! Ni är KÄRLEKEN själv!

Så fina så fina!!

Krma på er!

2009-09-24 @ 17:12:08
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback