Umeå!

I måndags tog vi oss till Umeå!
Igår gjorde vi stan, jag är ingen stadsmänniska det är ett som är säkert!
Däremot är jag ruskigt stolt över mig själv som har kört runt här i stan (jag har nämligen absolut inget lokalsinne alls!), och igår hittade jag faktiskt hem till Johanna helt själv!

Idag är Lukas lite hängig, verkar lite förkyld igen. Men ingen feber och inget snor, lite nysnigar och hängig bara.
Vi ska ta det lugnt nu på förmiddagen, tills han har sovit en stund och ätit lunch, sen ska vi på ersboda och strömpilen med Stina (förhoppningsvis, om hon inte fått massa plugg). Johanna jobbar idag, och när hon slutat ska Stina bjuda oss på middag!

Jag har i alla fall lyckats hitta presenter till Erik, det känns bra.
Min mössa finns ingenstans här. Eller jo, på Stale finns en gul.
Men jag hittade en på rut m.fl. som jag är super nöjd med!
Skulle vilja ha en svart och röd också, men det fanns inte.. får se om jag i värsta fall kanske får leta efter en svea mössa idag, det ska väl finnas sveamössor där det inte står svea över hela mössan?
Mohawk mössan är ju bara att glömma för i år, Linnea är en lycklig stjärna.

Och det är tur att vi har Christina, Anders och Daniel som tar hand om vårat hem medans jag är borta!

Imorgon åker vi hemåt igen och jag gruvar mig för resan. Men det går säkert bra, gick ju bra hit.

Jag har inte hunnit med att träffa Linnea och Emelie den här resan, känns tråkigt.
Men dom jobbar/pluggar på dagarna och Jag har ju som ingen möjlighet att åka någonstans på em/kvällen då jag har Lukas.. han måste ju få sova då han behöver, och så. Men, det blir väl kanske en annan gång.

Nu ska Lukas sova!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jag är också hängig :(

Ingen feber men har ont i hela kroppen, snorig och hosta... varit hemma från jobbet i 2 dygn nu och är totalt orkesös...

Kul för dig å få göra stan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback