Idol

I samma veva som Idol startade ikväll, så startade även en sms konversation mellan mig och Stina:

Jag: Satan vad stygg Darin har blivit!
Stina: MEN VA?!
J: Vadå?
S: Jag tycker han har blivit snygg..
J:Nej fy Stina! Han ser sliten och äcklig ut..
S: Och jag som tycker att han har ryckt upp sig..

Det slutade med att vi kom fram till att det är mig det är fel på, jag faller ju aldrig för dom här "självklara hunkarna" som alla andra tycker är råläckra. Så ja, det är väl jag som måste skärpa mig:)

Hur som hellst, så är Tove och Calle mina favoriter, Calle var toppen och sjöng Destiny calling bättre än moneybrother. Tove har jag inte sett än men börjar bli för trött.. (Ja, jag är en gammal kärring i en 21-årings kropp.. en 21-årings kropp som fött ett barn..)

Jag önskar att Erik vore hemma och att vi hade fått fara ut i skogen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback