Bugg!

Nu har vi lärt oss bugg! Det var otroligt kul, även om det inte vart som jag tänkt mig.
Skit kul! Nu kan vi lite grann, men Erik överglänser mig som bara den.
Jag har lite svårt att hålla takten bland allt snurrande:) Men det kommer väl! Jag har dansat en gång sen jag var 10 år med svärfar, mer än så har jag inte att komma med!

Nu ska vi vila upp oss en stund, äta lite grillat, sen ska vi ner i bygdegården igen.
Hälla upp chips, tända ljus, bugga lite till.
Dricka lite vin och lite cider kanske och bugga ännu mer.

Sen ska vi ner på hotellet. Mest av allt ser jag fram emot en dusch nu..
Och jag saknar Lukas lite grann, sådär att jag kommer nog pussa ihjäl honom imorgon.

Vi ses på hotellet!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var grymt kul att se dig Sandra, jag tycker vi får styra lite dejt och fika någon gång när jag är hemma lite längre. Jag måste ju få träffa lillkillen också, Lucke! Kram

Postat av: Storasyster

Erik var jätteduktig!! jag är glad att jag var nästan nykter annars så hade jag nog legat på golvet ett flertal gånger :) Men jag håller med dig, det är svårt att hålla takten i allt snurrande!!

2009-10-06 @ 21:47:09
URL: http://soconfusedperson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback