Bra dag!

Lukas har sovit hela natten, förutom att han vaknade vid 5, då gav jag honom tutten också somnade han om. Annars sov han från kl.20 igår till kl.08 imorse! Härligt!
Det kanske börjar ge sig, hans lilla period med trots? Hur som hellst är det fredag nu, vilket betyder att jag bara 3 nätter ensam kvar tills Erik kommer hem. Det ska jag nog klara av! :)

Både igår och idag har han dessutom somnat utan skrik på dagen, vilket är helt underbart. Det finns inget värre än barnskrik.

Idag tar vi det väldigt lugnt. Jag hade inte ens någon aning om vad jag skulle göra nu när Lukas somnade. Jag som alltid brukar vara som en virrhöna när han sover för att hinna med allt. Jag gjorde en kopp te, och stickade lite på min mössa. (Frågan är om det kommer sluta som en mössa?;P) Nu sitter jag här. Var tvungen att kolla på nyheterna på BikBoks hemsida, och jag hittar massor jag gillar. Jag hoppas att Johanna spenderar lönen i sin butik just i detta nuet! :) Själv får jag nog spara på mina kronor lite grann, men drömma går alltid! Och handlar Johanna, så kan jag låna. Det är ett superbra upplägg!

Erik har det kolugnt ihelgen på jobbet, dom har ingen körning så dom ska "serva" hela helgen istället. pfft! Skicka hem dom säger jag! (med betalt såklart!) Synd att det inte är jag som bestämmer.

Jag har haft helt sjuka drömmar dom senaste 3 nätterna.
Först drömde jag att vi var i järvsjön hos pappa och Anders skulle slå något rekord. Det var hur mycket folk som hellst där och jag har ingen aning om vad han skulle göra eller hur det gick.
Sen drömde jag att Christina och Erik skulle sy en klänning till kronprinsessan. Det var en massa ståhej och jag har ingen aning om hur det gick där heller.
Inatt drömde jag att jag var hemma hos
underbaraclara, som bloggar för vf. Jag vet inte alls vad jag gjorde där.

Får väl se vad kommande natt har att bjuda på för spektakel?

Kommentarer
Postat av: joppiloppilej

Jag blev oförskämt avundsjuk på Daniel när han sa att han skulle till er och dricka kaffe. Jag vill ju också göra deeeeet!!! Förutom kaffet då =)



Saknar er små apor. (Vi såg jättesöta apor på Holmsunds tropikhus igår. Jag vill ha en sån!) Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback