Återigen

Erik och hans komplimanger..

ikväll fick jag höra:
"Jag fattar inte, alla tjejer har så feta armar, men dina är jätte smala!"

Alltså, hur ska man reagera?
Och förresten, vilka tjejer är det han umgås med? Med feta armar? För jag kan inte komma på någon?
Hm, det kanske måste undersökas..

Och skulle det vara en komplimang eller? Att mina armar är så sjukt mycket smalare än alla andras? Smalare?
Kanske en pik,  typ, "dags att börja lyfta tyngder älskling"?

Jag har fått massvis med nya recpet av svärmor, ikväll prövade vi på en blåbärspaj, med creme fraiche och grejer.
Den gick hem!
Nu väntar vi på idol resultatet och jag har röstat på Tove!
Och min nya grej för kvällen är att ha t-shirten innanför byxorna, vilket har gett oväntat positiva reaktioner.
Kanske lika bra att börja köra på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback