- Jag sökte dig och fann mitt hjärta.

När vi bodde i ettan för länge länge sen så fick jag "Dagboken (the notebook) - Jag sökte dig och fann mitt hjärta" av Erik.
Det är en av mina absoluta favoritfilmer, jag älskar den och han överraskade mig med den en gång när han kom hem från jobbet.
Sen var det nån som lånade den.. Och jag har ingen aning om vem! Vem lånade den? Jag tycker jag har frågat alla men det kan jag ju inte ha gjort.
Den var försvunnen iaf, det har den varit i typ 2.5 år, minst! Och jag ville inte köpa en ny eftersom jag fick den ju av Erik.

I måndags när Erik kom hem så hade han en överraskning. Först sa han att jag skulle blunda och sträcka ut handen och när jag gjorde det så la han något i min hand. När jag fick öppna ögonen så var det smörpopcorn.
Jaha,tack älskling! Jag minns att jag sa förra veckan att jag var sugen på smörpopcorn, så det var ju snällt. Jag tänkte inte så mycket mer på det.

Sen sa han samma sak igen, att jag skulle blunda och hålla ut handen. När jag då öppnade ögonen så låg Dagboken i min hand. TACK ÄLSKLING!! Den går om och om i dvdn. Och jag älskar Rachel McAdams. Hon är så snygg!

Fast för tillfället går Melissa Horn om och om i högtalarna. Underbart!


Kommentarer
Postat av: stina

vad glad jag blir att du också uppskattar Melissa Horn. det är som ren och skär kärlek för själen. jag kommer hem nästa helg!

Postat av: Linnea

ÅH jag vill också ha dagboken.

2009-10-15 @ 20:28:08
Postat av: Sandra

Haha, Linnea du får INTE låna den! ;)

2009-10-15 @ 22:10:44
URL: http://sandramartensson.webblogg.se/
Postat av: kajsa

Åh den är sååå underbar! Känner hur det värker i handflatorna då jag tänker på den! Vilken kärleksfilm alltså! =) Kan ju säga att jag också har sett den hundrafemtio ggr typ ;) Å Ryan...mmmmm, vilken läckerbit! Hahaha...

2009-10-15 @ 23:16:22
Postat av: Sandra

Haha, värker i handflatorna? Det var inte illa Kajsa!;) Ja, den är helt fantastisk, jag börjar grina direkt när introt börjar! och Ryan, ja.. mm! Men då var jag superkär i honom när jag var liten också och han spelade "young herkules" haha!

2009-10-16 @ 10:17:09
URL: http://sandramartensson.webblogg.se/
Postat av: Hannah

den är ju helt underbar! I Love it!

2009-10-16 @ 15:41:30
URL: http://mittstoralillaliv.blogspot.com
Postat av: Hannah

oo den är ju så bra, gråter alltid!!

Så fruktansvärt rörande film!

Åh vilken karl du har!!

Han är ju så himla gullig!! =)

Grattis till dig!

(min är också ganska gullig faktiskt.. ;))



2009-10-17 @ 13:49:01
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback