Renovering

Erik räknade ut att vi inte kommer kunna göra om tvättstugan i vinter, eftersom vi kommer måsta dra om rör och grejer i det taket sen när vi ska bygga ut och göra om toaletten. Typiskt! Lite surt var det allt, vi hade både planerat och sett fram emot ett renoveringsprojekt såhär under vinterns mörkaste dagar..

Men istället tänker vi ta tag i renoveringen av matkällaren och potatiskällaren!
Och jag måste säga att det kändes bättre, ett lagomt litet mysigt projekt!
Jag önskar dock att vi hade kommit på det i sommras så vi kunde ha åkt till Kittel och plockat skiffer från fjället.. ;)
Istället får vi nog betala några tusen för skiffer på nät.. det kommer inte bli sådär ojämt och mysigt som jag gärna hade haft det, men fint blir det nog i alla fall! Detta planerar vi att sätta igång med i januari!

På begäran av tant Stina kommer en bild på allas lilla hjärta.




Vår villkorslösa kärlek!

Kommentarer
Postat av: stina

HAN ÄR SÅ FIN! tant stina saknar honom oändligt mycket! jag längtar SÅ tills ni är här, jag ska mysa ihjäl er!

Postat av: Linnea

Det var så roligt med skifferstenten, men synd att ni inte frågade tidigare då hade ni ju kunnat åka upp och plocka. Hittade du något pris på det?



Han är för go lillkillen. Kram på er

2009-11-13 @ 10:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback