Onsdag

I veckan är Erik på jobbet, vilket betyder att datorn sällan startas, och där med mindre bloggande. Men hur som helst, hade vi en toppen vecka förra veckan när Erik var hemma.
Ett tag trodde han att han kanske skulle få åka hem imorgon, men det verkar inte så. Såklart hade det varit underbart att ha hem honom redan imorgon, men jag gillar inte tanken på att han ska köra 50 mil i mörker, och han gillade inte tanken på att sova kvar där tills fredagmorgon heller om han skulle måsta åka iväg igen på söndag. Så det blir nog bäst att han jobbar hela veckan ändå!

Rebecka var hemma i helgen, och Eriks mormor som har fyllt 75 hade kalas i lördags. Vi gav henne en micro, som hon var väldigt nöjd över. Fast det hon blev gladast över var nog att vi sov där, så på söndagmorgon fick hon ta del av Lukas morgonhumör, som är helt otroligt underbart. Hon var så glad när vi for därifrån efter att ha fått en hel del leenden och skratt och mys på morgonen.

På söndagen bjöd svärmor på mat, så vi skulle hinna träffa Rebecka lite mer innan hon åkte. Det blev en toppensöndag, och Lukas var på sitt allra bästa humör, trots att han var trött, och visade faster precis vilket underbarn han är.

Kvällen avslutades med att Erik fick med sig en sån här fin matlåda inför arbetsveckan!
(Kan tänka mig att en hel del gubbar i kojan stannat upp för att kolla in den;))



Nu sover Lukas så vackert i vagnen, han vägrar sova inne i sängen nu på dagarna, så jag får gå en sväng med honom, sen sover han gärna 2-3 timmar ute i vagnen istället.
När han har vaknat, vilket inte borde dröja allt för länge nu, blir det mellanmål och sen åker vi ner på Vilhelmina för att övernatta hos Lukas mormor(som saknar honom, och kanske mig lite grann) i natt. Mysmysmys.

Men jag saknar Erik och vill ha hem honom nu på en gång.

Kommentarer
Postat av: erik

tja baby sitter uppe i gälka och tänker på dig och lukas ni är finast i världen helt allvarligt har jag aldrig sett några finare. nu ska jag sova ska ju upp 05.00 puss och kram

2009-11-04 @ 22:10:15
Postat av: Anna

Ahw, ni är så tokmysiga så jag dör en smula. Har inte kollat in din blogg på ett dag nu så det finns en massa härliga kärleksfyllda sandriga inlägg att läsa - hurra! Hoppas du mår bra. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback