Min finaste!

Erik är absolut bäst, världens bästa pappa och världens bästa sambo! Så är det bara!
Både i går morse och i morse så har han låtit mig sova TILLS JAG VAKNAT! Han har varit snabb upp ur sängen när Lukas har vaknat för att ta hand om honom, och jag har aldrig ens märkt att dom har klivit upp, startat tvn, och dolat på. Tala om att jag har varit slut på! För vi har ingen dörr till sovrummet, och ett rätt litet hus, så att jag sov även fast dom var uppe är helt sjukt.
Imorse när jag väl vaknade (9.30!) så hade Erik till och med gjort i ordning varma mackor till frukost och startat kaffebryggaren, så det första jag kände var doften av kaffe! Han hade tänt ljus på bordet och gjort så fint.
Vilket tur att jag har en sån bra karl!

Lukas är dock fortfarande besvärlig på nätterna.. Och det har han ju varit i ca. 2-3månader (till och från) nu, så man börjar bli less.. Tyckte alla sa att det blir bara lättare och lättare ju större dom blir? Lukas har ju varit en ängel tidigare, han blir ju bara svårare och svårare! :P Skämt åsido, det här är väl nån period som går över någon gång också, men när man är mitt uppe i det så känns det som att det aldrig kommer blir bättre..

Tur att jag har min älskade som är så fantastisk!

Nu medans Lukas sov har jag bakat kakor och bäddat rent i sängen, med den nya energin jag har! När Lukas vaknar ska vi städa! Och det känns SÅ KUL! Jag älskar att städa!

Erik är och jagar fågel, och när han kommer hem ska han få världens största puss. Och en nybakad kaka!

Ankipanki, vad tror du om en date nästa vecka? Så jag får höra allt om dina äventyr och du får smaka mina kakor?;D

Stinky och Jacke har skaffat sig en större lya, så jag och Erik funderar på om vi inte måste åka till Umeå och julhandla en sväng i december kanske, nu när vi har eget rum och allt;) Ta en riktig glöggkväll? Dessutom hade ju jag och Erik så jäkla roligt förra året när vi var och julhandla!

Kommentarer
Postat av: stina

JA JA JA JA JA JA JA JA! jag bjuder på glögg. SPIKAT! du kommer dessutom älska 'erat' rum. ni har rummet med det runda fönstret! :) PUSS

Postat av: stina

OM vi gör!

2009-11-11 @ 22:13:26
URL: http://sapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback