25 år!

Erik och Anders fyllde 25 i lördags, och kalaset gick bra. Tror att de flesta hade trevligt och roligt, och ingenting gick sönder. ;)

På söndagkväll kom mamma &co och grattade Erik,
då fick han i vanlig ordning årets lynxmössa (bland annat)..

Han ska läras i tid säger jag bara,
här är Lukas i årets lynxmössa, och lynxtutten!



Ikväll har jag beställt julklappar, så vi är nästan klara med alla julklappar nu tror jag?
Vet att vi har en till svärföräldrarna och en till Rebecka kvar, men annars tror jag det är klappat och klart, skönt!
Gammelmormor Greta pratade sist vi var där om hur hemskt hon tycker det är med allt ståhej kring julklappar, så jag tror hon kommer gilla sin julklapp! Den är mysig och speciell! Mer avslöjar jag inte!:)

Försöker även övertala Jocke och Sussi om att hänga med utomlands till sommaren, får väl se om vi lyckas! :)
Om dom ska med så tror jag dock inte att Jocke ska få ha något att säga till om, då slutar det väl att vi åker till Chicago! :p
Vi funderar på grekland eller spaninen.. ingen som har nått tips?
Nu ska jag se klart arga snickaren och sen greys.. om jag orkar vara vaken så länge till.

Kommentarer
Postat av: stina

jag ska fan paxa lukie då!! jag tar ut semester!

Postat av: stina

annars vill vi följa.

2009-11-18 @ 22:51:49
URL: http://sapp.blogg.se/
Postat av: Erik

Lukas är så fin som sin mor!

2009-11-19 @ 19:38:47
Postat av: annakarin

Haha! (: Jamen, har jag inte börjat jobba så kan jag planera in en titt! Blir super bra, för jag börjar tro dina byxor saknar dig(; Jag också för den delen! (:



Lukas passar ju skitbra i lynx-outfiten där!

Jag tror han kommer bli en ruskigt snygg modell när han blir stor (; PussKram

2009-11-23 @ 18:27:36
URL: http://annakarindahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback