Måndag

En himmelens bra måndag för ikväll kommer Erik hem!

Igår kan jag tala om, jag som kanske är lite för lycklig enligt vissa, att jag inte alls var särskilt lycklig när jag kom hem kl.21 och cirkulationspumpen inte hade gått så det var 12 grader här inne! Då är det inte roligt att bo i Latikberg! Men idag har vi varmt och skönt och det känns bättre. Så går det när man är borta hela helgen. Som tur var så sov Lukas till kl.01 från att vi kom hem så jag hann få upp värme tills han vaknade, han fick sitta i overallen tills dess. :)

Har hjälpt syster att flytta i helgen och det gick toppenbra! JAG är nöjd! :) Jag och Lukas ska ju till och med få ett eget rum där, så jag måste ju också trivas och det kan jag säga att jag gör! Erik kan också få dela rum med oss nångång om han vill.

Nu sitter jag och planerar dopet för fullt, med Erik i luren. Det är svårt! Har kollat på psalmer nu och vi vet inte alls hur vi ska välja. Men annars tror jag vi har ganska koll på läget. Ska börja pyssla lite till veckan med smågrejer. Inbjudningskort bland annat. Men innan dess måste vi ju göra en lista över gästerna.. vilka nu det blir? Vi har i alla fall bestämt att inte bjuda några vänner alls. Stina ska sjunga, så därför får hon komma, och därför får hon ta med Jacob. :) Johanna ska såklart komma som är gudmor. Men annars blir det inga vänner. Det ska bli litet och mysigt med familj och släkt. Det ska bli roligt. Snart får vi börja pröva dopklänningen också. Har inte bestämt oss vilken vi ska ta än, den på Eriks sida eller den på min. Den som passar bäst och som är finast blir det. Sen ska jag leta fram lite recept, vi ska ha fika och jag vill baka nått roligt. Väntar på tips från faster Rebecka. Det blir roligt!

Idag är en sån här dag då jag inte kan titta på Lukas utan att grina för han är så otroligt fin.






Kan bero på att igår när vi höll på dona som mest kom vår moster förbi och visade upp en kort på en alldeles nykläckt tremening till Lukas. Jag började nästan grina och ville bara spola tillbaka tiden och ligga där på BB igen! Fast jag gillar det här också, men BB var en upplevelse minsan. Så grattis till dom!

Kommentarer
Postat av: stina

jag grinar lika mycket, dock bara av bilderna. han är så fin! och jag ser framemot dopet. jag saknar er, hur mycket som hellst! hoppas att vi kan hälsa på SNART! love you. puss

Postat av: Kajsa

Ett tips på en väldigt fin psalm är "Du vet väl om att du är värdefull", tror att den har nummer 791 eller nåt sånt(är en ganska ny psalm)! Man kan lyssna på den här vetvalom.html" rel="nofollow">http://www.dopguiden.se/musik/duvetvalom.html

2009-03-30 @ 21:14:12
Postat av: Storasyster

JAG är också nöjd!!! :)

Jag hade aldrig hunnit fått så fint så snabbt om det inte vore för dig!!

Trist bara att du inte är här på kvällarna och kan hjälpa mig...

Jag ser framemot till nästa gång som ni kommer och övernattar :)

Kanske lite trist att du alltid ska hjälpa mig med nått när ni är hos mig... vi slappar som aldrig :)

2009-03-31 @ 06:19:13
URL: http://www.soconfusedperson.blogspot.com/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-31 @ 06:27:54
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anna

Dopet blir garanterat kalasfint, bra att ni tänker på vad ni själva vill och så för det är bara det som räknas. Hoppas ni får en fin dag där hemma, åk lite skidor åt mig och sköt om er. Kram

2009-03-31 @ 08:25:40
Postat av: Anonym

Ja vad vill du ge för den? ;)

700kr?



Du som är pinnsmal behöver väl inget sånt.

2009-03-31 @ 22:13:47
Postat av: Marie

Jag köpte den av en kompis som typ aldrig hade tid att använda den. Här har den mest stått i garaget då vi är latare än allt. Du får vä ta o kika på den någon dag :)

2009-04-02 @ 10:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback