Torsdag

Idag har jag haft en alldeles ypperlig dag.

Kl.13 åkte vi till Vilhelmina och hälsade på mamma. Vi gick en promenad, handlade och gjorde kycklingsallad till middag och bara myste i värmen. Lukas, som vanligt, är bara glad och fantastisk.

I veckan har jag verkligen blivit omhändertagen!
Det senaste (förutom middagen hos mamma idag) var att mamma kom hit igår med en geisha (chokladkaka) till mig och nästan en helt ny garderob till baby Luke. Nu kommer vi inte behöva köpa kläder till honom på ett bra tag. Även om det är svårt att låta bli :)
Jag smaskade i mig chokladen igår (som absolut gjorde hela min kväll), samt en hel del frukt som också dumpats här i veckan :)
Jag gjorde en ordentlig laddning rabarberkräm i veckan som har varit lunch varje dag, så gott! Blir nog aldrig less på rabarberkräm (även om min inte kan mätas med Gretas). Imorgon är det dags för en ny laddning.

Imorgon anländer även Johanna till byn!
Och på söndag kommer Stina hit! Bättre än så blir det inte, de bästa brudarna på hemmaplan.

Nu ska jag pussas godnatt i telefon med min älskling. På måndag får vi pussas godnatt på riktigt och jag ska pussa ihjäl honom. Eller i alla fall pussa honom medvetslös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback