Tisdagkväll på altan

Även fast vi tagit det otroligt lugnt i sommar, så känns det ändå rätt stressigt oftast.
Idag har vi stressat i oss fika som aldrig förr, först lunch hos gammelmormor Greta, sedan cheesecake och jordgubbar hemma, middag,prinsesstårta hos Henrik o Hannah, för att sedan invänta besök av Emelie och Linnea, mera cheesecake, jordgubbar och melon ute på altan. Men det blev ändå en lugn och skön kväll på altanen med brudarna. Under vårat skitsnack var Erik och hjälpte Daniel, sedan var dom här och började med trappen i slänten, och nu är dom och badar.

Jag försöker styra upp det här med framkallningen av bilder..
Det tar hundra år just nu, då vi ska ha vissa bilder för oss själva, vissa bilder kopior på till både det enda och det andra hållet, vissa ska det bara vara kopior på till andra hållet. Det tar tid! Men jag börjar se slutet.

Dagens fika börjar ge sig till känna, har hamnat i någon slags koma.
Imorgon ska Lukas farmor komma hit, hon ska vara här alldeles själv med Lukas från ca. kl .14.00, då drar vi till Lycksele för att köpa bilbarnstol och se skotertävling. Det kommer nog gå som en dans, Lukas gillar sin farmor.
Det kommer bli en toppendag imorgon, det är det alltid med Stina och Jacob :) Dom möter nämligen upp oss i Lycksele, mer underbart än så blir det nog inte.

Jag har beställt efter kläder till Lukas i dag. Det var rea, och jag fick 10 plagg för 309kr. :) Och då var ändå inte allt på rean! Riktigt fynd, må jag säga.

Jag har även skärt mig i fingret.

Nu ringde Erik och beställde kaffe.

Kommentarer
Postat av: Anna

Man FÅR äta mycket fika när det är sommar, jag lovar. Man måste ju känna att det är semester! Hoppas ni får en toppendag i Lycksele. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback