V.36!

Idag när Erik kom hem från jobbet så kastade vi in oss i bilen, utan att äta mat, och for ner på vilhelmina för att hämta hem Eriks nya skoter, med höga förväntningar vill jag lova. När vi kommer in på Appelqvist så står dom och försöker dra igång skotern utan resultat, och det visar sig att det tydligen är nått fel på den. Så vi fick ingen skoter med oss hem, och besvikelsen är bortom alla gränser. Stämningen är tung.
Erik fick den här nappen med sig i alla fall, vilket jag tycker var fantastiskt hyggligt,
(Det är ingen mening att trycka upp bilden, våran kamera har lagt av och slutat fokusera så den är bara suddig.)




kan tyvärr inte säga om Erik är särskilt nöjd, speciellt inte eftersom han skojade till det och sa: "Här får du med dig ett tröstpris" och skrattade gott åt sitt eget skämt. Stackars Erik. Nu ska vi tröstäta lite glass.

Grabbarna, det vill säga Erik,Daniel och Robin, hade tänkt fara på bio nästa vecka. Jag tänkte inte följa med, tills Erik såg trailern och sa:"Sandra, du måste följa med! Jag vågar inte se den här utan dig!" Så okej då, jag offrar mig väl. ;) Kan vara kul, var ett tag sen jag var på bio.

I helgen ska systran komma hit, och jag hoppas att Stina tittar förbi en sväng.
Eriks skoter kommer förhoppningsvis imorgon istället, håll tummarna.

Kommentarer
Postat av: stina

tack baby. känns ändå som att det är massor jag vill fixa till.



jag kommer förmodligen och hälsar på i helgen, blir inget fjället. så jag hoppas du laddar upp! puss

Postat av: Jöhanna

Haha, nu blev jag bra nyfiken. Vad är det för film han inte vågar se utan dig? =) Det är ju bra tur att det är någon av er som är modig, vill jag lova! Hur ska ni annars klara er när jag kommer på besök för att i hemlighet röva bort eran unge?

2009-01-08 @ 23:24:39
URL: http://genomklok.webblogg.se/
Postat av: Annapanna

Haha, jag tycker erik verkar vara en kalaspöjk. Hur som, om ni ska se bio tycker jag absolut att ni ska se twilight (du kommer inte att ångra dig, jag svär!). När du har sett den kan du återkomma till mig så får du låna mina böcker, du kommer att ha seriösa cravings efter dem.

2009-01-09 @ 10:28:44
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så snygg älskling!

2009-01-12 @ 20:13:07
Postat av: Anonym

Du är så snygg älskling!

2009-01-12 @ 20:13:37
Postat av: annakarin

ingen bäbi än? (:

2009-01-16 @ 09:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback