Söndag

Gårdagen var riktigt toppen, bestod av en lugn dag med lite barnfilmstittande, Erik skotrade. Sen fick vi åka ner på Vilhelmina och bli bjudna på mat hos mami eftersom storebror fyllde år i fredags. Men han blev grattad igår i stället. God mat, och jäkligt god efterrätt som systran hade ordnat, pannacotta! himmelens gott. Efter 4 timmar där for vi hemåt igen och fick finbesök. Alltid lika trevligt! Kvällen avslutades med Stephen Kings `The Mist´. Grädden på moset!

Idag har vi hittills gjort lite viktigt pappersarbete, nu är vi vuxna, blivande föräldrar, och ansvarsfulla minsan.
Nu ska vi fara en sväng runt byn, sen blir det mer svullande med kladdkaka, och som det ser ut kanske mer finbesök?
Idag är det mysdag, passa på att njuta till fullo eftersom Erik åker i väg och jobbar imorgon igen. Nästa vecka han kommer hem ska det spenderas några dagar på BB har vi tänkt! En liten tripp till lycksele =)
Får väl se om det blir som vi planerat. Jag ska göra mitt bästa.

Om ca 2 veckor kommer stadsbrudarna troligtvis hem en sväng. Det ska bli kul, förhoppningsvis har jag då en avkomma att stolt visa upp!

Nu kliar det i fötterna.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Japp jag är förberedd på jour igen :)

Funderar dock allvarligt på att ställa in festen på fredag... det är som inte riktigt värt det :)

Postat av: stina

jag längtar, har jag sagt det? både efter dig och bäbis.

2009-01-25 @ 16:20:17
URL: http://sapp.blogg.se/
Postat av: Jöhanna

Godmorgon hjärtat!

2009-01-26 @ 06:53:30
URL: http://genomklok.webblogg.se/
Postat av: Anna

Nästa helg redan? Ihihi, det sympatikliar i mina fötter, jag blir nästan lite nervös här borta jag med. Skynda dig till bb och skynda dig sen hem igen.

2009-01-26 @ 10:34:58
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback