Lördag

Trots kylan har det faktiskt varit en härligt dag, och jag var faktiskt ute en sväng i morse och plumsade i snön med Erik för att se när Anders körde skoter, dessutom tänkte jag att det kanske kan ge en liten kick att gå i täckbyxor i snön (då är det ju lite besvärligare) så att bebis kommer ut nån gång. Erik ville nog mest ha sällskap, istället för att plumsa själv.

Så, fortfarande ingen bebis. Den verkar ha det riktigt bra i magen?! Men, den kommer. Så småningom. Många som har tippat på i natt, och jag har haft rätt ont idag, men jag tror inte vi får fara. Kanske nästa vecka. Svärmor trodde att den kommer födas imorgon. Jag håller alla tummar. Var förresten in på bibblan och lånade böcker av henne här om dan, hon hade lite boktips. Därav bloggtorkan. Nu har jag tre böcker och snart en bebis, så det kommer nog inte bli mindre torka heller!

Ikväll kommer förhoppningsvis Stina hit, och jag vet inte vem som är gladast över det, jag eller Erik? Tydligt tecken på att vi ser till henne allt för sällan, då även Erik blev så glad över att hon kanske kommer.

Nu är Erik nyduschad så nu ska jag gå och gosa. Håll tummarna att jag är borta några dagar nu.



Kommentarer
Postat av: Johannakaffepanna

Åh, bara så du vet så går jag runt på nålar och tänker på dig hela tiden. Men jag tänker inte ringa, för det minsta du behöver nu är väl en massa stressande telefonsamtal från ivriga vänner... det kan ju inte göra väntan lättare =) Såå, ingen stress va? Ta din tid, ring om du vill, och när ungen är ute så kan vi surra den till sömns ilag. Kärlek till dig, hjärtegull ;)

Postat av: stina

det var lovely att vara där, jag hatar att tiden aldrig nånsin räcker till dock. men jag ska ha magen som bakgrundsbild nu, tills bäbis kan få vara det istället. och ni har så mysigt och ah.. jag skulle kunna välla 1000000 ton kärlek över dig, erik och bäbis nu. PUSS!

2009-02-08 @ 03:29:13
URL: http://sapp.blogg.se/
Postat av: Anna

Räknas det här som några dagar? Ohohohoho, jag tror minsann du är på bb nu! Jag är nervös jag med

2009-02-10 @ 09:28:15
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Anna igen

GRATTIS TILL BEBISPOJKEN SANDRA! Åhåhåhåå, vad glad jag är för er skull! Ni är helt otroliga, alla tre

2009-02-11 @ 07:49:02
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback