Inte vilken tisdag som hellst

Nu har vi spenderat första natten hemma! Så ja, nu är vi äntligen hemma en hel liten familj och vi mår bra allihopa.
Har inte tänkt skriva så mycket den här gången, mest att vi lever och mår bra, och Lukas är det finaste i denna värld. Jag kan gråta i timmar bara för att det är sjukt hur löjligt lycklig man kan få vara.
Vi tänker landa några dagar nu, få ordning på amningen(som har gjort att mina bröst är stenhårda och alldeles för stora och bara elakt onda!), innan vi bjuder in någon. Familjen är såklart alltid välkomna,(eftersom jag inte behöver vara varken pigg eller särskilt social,eller ha särskilt städat, när dom är här) Christina var här igår och ikväll kommer Annelie med en fånig ursäkt om att hon ska ge mig nånting. ;) Det är tydligen väldigt bråttom att jag får det ikväll! Hon vill såklart bara hit och gosa med världens finaste bebis som bara råkar vara våran!
Har inte hunnit lägga in korten från kameran än, så jag bjuder på en bild som Anna tog när dom var till oss på BB!


Nu ligger han och sover här bredvid mig och det är helt enkelt bara så svårt att förstå hur perfekt man kan vara.

Imorse efter han ätit vid halv 9 någon gång låg vi och gosade tills han somnade,medans Erik gjorde upp eld och tog fram frukost.

Att vara mamma är det bästa som finns.

Den här bilden kan man inte titta på för mycket heller, som Annelie uttryckte det, "Jag tror Erik har vuxit en halv meter!"
Så här ser en stolt pappa ut!



Där är dom, min familj. Mitt allt.

Återkommer med en snabbgenomgång av förlossningen senare. Nu ska jag iväg och njuta.

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅH Sandra, jag blir så glad att jag tror jag går av på mitten för er skull. Ni är verkligen världens finaste familj. Njut av varandra och all mysig tid, jag vet inte vad mer jag ska säga - jag är bara så glad! Grattis gånger hundra, gånger tusen och stora stora kramar till mamma, pappa och Lukas.

Postat av: Anonym

ÅH STORT, STORT GRATTIS från oss!

Han är så himla gullig och vad jag fick höra av din syster igår så var du superduktig på förlossningen!

Passa på och mysa med din guldklimp medan han är liten och gosig, för snart är han 11 månader och då vill man inte längre mysa med sin mamma utan helre dra henne i håret och säga "Ajaj!"



Förresten, jag tror jag vet varför Annelie vill komma till er, hon ska smygfota dina bröst! Var på din vakt!

2009-02-17 @ 15:13:28
Postat av: marlene

Jättegrattis!

Njut!!

2009-02-17 @ 22:23:52
URL: http://ajkju.blogg.se/
Postat av: stina

jag bara bölar/lipar/tjuter osv. PUSS!

2009-02-17 @ 22:56:31
URL: http://sapp.blogg.se/
Postat av: idamari

GRATTIS,GRATTIS och GRATTIS. Kram

2009-02-23 @ 18:42:01
URL: http://maire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback