Välkommen 2010!

Dåligt med uppdateringar på sistone, men det är jag verkligen inte ensam om! :)
Vi donar på, och till på köpet fick Erik över 39 graders feber i går! Jag bad om mirakel, och det fick jag!
Imorse var han nere på 37 igen, och jag och framför allt Lukas har klarat oss! SKÖNT! Dock är Erik fortfarande lite risig, så det vart en lugn dag. Lukas har busat med Agnes, och där bjöds det på gott nyårs fika! (Även om det kanske var sånt som vart över sen jul..;))

Jag har kört lite skoter, och hade inte glömt bort hur roligt det är! Däremot måste jag nog träna upp gastummen lite grann, fick nästan lite kramp.

Nu har jag gjort alla förberedelser inför maten, vi ska äta fondue. Men det blir när Lukas har lagt sig kl.20,
innan det ska vi äta efterrätten före maten när svärföräldrarna kommer hit. Vit chokladpannacotta blir det med hallon och blåbär!

Sen står såklart champagnen på kylning också ska vi vänta in tolvslaget.
Jag har en alldeles fantastisk nyårsafton i Latikberg med min lilla familj. Även om Erik är sjuk, så myser vi och jag är så glad att jag har dom.
Erik är världens bästa sambo, världens bästa människa. Tack vare honom fick jag världens finaste Lukas, och tack vare dom blev 2009 en kanonår. Som alla andra år med Erik, han gör alla dagar gyllene. Även om 2009 var lite extra speciellt:) Jag ser fram emot 2010 med mina älskade grabbar! Jag hoppas 2010 kommer flyta på och ge oss lika mycket glädje som 2009. Och det önskar jag alla ni andra också!

Gott nytt år!

Vi har förövrigt bra nyårslöften inför 2010! De ska jag hålla hårt på!

Kommentarer
Postat av: Anna

Gott nytt år fina du! Hoppas ni har det bra där hemma. Kram

Postat av: Hannah

åååh! Nu blir jag ju nyfiken! Vadå för löften, berätta!!! =) ;)

2010-01-07 @ 22:37:30
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback