BRUDAR!

Imorgon kommer viii!!
Imorgon åker vi till Umeå och jag längtar nästan ihjäl mig, jag saknar brudarna så det gör ont i tårna!
Så vi ska väl sova nu, jag ska börja köra imorgon..

Erik har ju förövrigt haft lång ledigt, då det var firmafest i Boden i lördags. Hur roligt som helst, det var helt galet. Vilken show! Och hotellrummet var över förväntan. Dessutom hann jag med en del shopping på lördagen också, satt inte fel! :)
I veckan har vi hunnit med två besök hos gammelmormor.
Jag har hunnit klippa mig hos Kajsa, och jag är så nöjd. Jag försöker ju spara ut håret, men blir så fruktansvärt less! Även om hon inte tog mycket nu så känner jag stor skillnad!
Igår var vi till Mr. and Mrs. Hedberg, fick dom godaste lussebullarna (djävulskatterna?;)) jag ätit på länge! Speciellt i jämförelse med mina äckelkatter. (Som Erik för övrigt tycker är ruskigt goda,kan bero på att han fick reda på vad saffran kostar).

Lukas är glad och sprallig, han hoppar och klättrar och står och går och det är full fart konstant all vaken tid.
Han är en liten ängel. Vad folk än kan få för sig att säga och tänka, så hade vi ordnat det bra för oss och jag vet i alla fall att Lukas var meningen! Han är hela min själ, det vackraste på denna jord, han förgyller alla dagar, även när han har sämre dagar, och jag älskar honom av allt vad jag är värd. Vilken kille! Jag är så glad att vi har honom! Idag när farmor var hit så kom hon in i vardagsrummet, sa hej till Lukas och sedan gick hon in i köket en sväng och då började Lukas tok grina! Det har jag aldrig varit med om förut, och han grät tills hon kom in igen, då gav han henne världens leende. Hon får känna sig uppskattad, Lukas farmor! :)






Kommentarer
Postat av: Hannah

Ååå han är så fin lillgubben! man blir så glad när man ser honom..



Kram på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback