Galet

I veckan har jag letat, ringt och mailat som en galning på annonser på blocket med resesäng och resestol (alltså, en sån här stol som man hänger i bordet), men det verkar bara gå utför.

Det är det negativa med blocket, att det ofta är gamla annonser som är sålda för länge sedan.
Nu hittade jag en för 500 kr, men då känns det lika bra att köpa en ny för 700. Jag hade ju tänkt mig kring 300 för en begagnad. Crap!

Vi har haft besök idag, hade en lång fika ute på altanen och planerade in grillning och fiske imorgon.

Nu ska vi på vilhelmina och handla, sen åker vi ut till järvsjön mot kvällen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det resesängen som kostade 500? För vi köpte en sån där stol man her fast på bord på blommona för 349 kr. Annars finns det en del på tradera ;)

2009-08-27 @ 21:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback