Fiske

Ikväll har Lukas varit hos sin farmor och farfar,
men innan vi lämnade av honom där var vi och spanade efter hallon.

Sen for jag och Erik och fiskade, vi hade nog en toppenkväll allihopa.
Vi myste hela kvällen i båten.
Dock fick vi ingen fisk, Erik fick en liten pytte abborre och 2 gäddor, men han tappade kroken på sitt metspö, så då tog han mitt. Det hände ungefär 5 minuter efter vi tagit oss från land, med andra ord fick inte jag fiska nånting, bara ro.Och fota. Lika mysigt var det.

Så här snygg är min älskling när han fiskar




Efter fisket när vi kom tillbaka till bilen fick vi se den här som Erik lockade fast




Nu är det dags att sova, ska minsan upp med tuppen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Hannah

kom och hälsa på mig nån gång! jag är ju bara hemma och toook gravid!

Postat av: Anna

Vilken karlakarl, han verkar ju kunna precis allt! Ni är himla fina bägge två, ska sägas. Speciellt tillsammans.

2009-08-21 @ 15:26:52
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback