Söndag

Vi har varit i Strandkullen och ätit påsktårta. Blev mycket tårta i helgen, här hemma gjorde vi en prinsesstårta igår. Hemmagjord prinsesstårta är så sjukt mycket godare än köpt, jag blir lika chockad varje gång jag äter det (tack Sussi som fick mig att börja med det!).

Jag rensade garderoben imorse och det var inte alls särskilt roligt.. fördelen är väl att Malou fick sig lite "nya" kläder! Men nu måste jag beställa efter nytt. Måste hur som hellst beställa efter en klänning att ha när Marcus o Blanka gifter sig så.. har kollat lite både på H&M och gina tricot hittills men är lite osäker. Ska nog fundera ett tag till. Det fanns en jätte fin klänning på gina tricot men nu är den borta? Ångrar att jag inte beställde den på en gång. Risken när jag beställer därifrån är ju att det kommer finnas andra där som har samma klänning, men det kan jag ta. :)

Nu är Erik ute med Daniel o Robin och trampar skidspåret inför lilla vasaloppet. Sen ska vi äta upp det som blev över av prinsesstårtan sen igår, vilket inte blev mycket kan jag tala om! Det är väl bra betyg?
Måste även boka in att göra slingor här i början av maj kanske. Det ska bli spännande.

Jag har fått dille på vitt. Stina, har du fortfarande dille på randigt? I så fall kan vi gå runt och dilla tillsammans. Fast jag har alltid varit tråkig när det gäller färg, men nu är jag extremt tråkig. Skulle gärna måla alla väggar och möbler i vitt. Jag blir ofta så på våren, det är väl för att jag vill ha det så ljust som möjligt. Funderar på att köra samma stil som Annelie hade ett tag och strunta i gardiner för att få in så mycket ljus som möjligt. :)
Allt ska vara vitt! Jag längtar tills mina vita pelagoner blivit stora och blommar.
Men jag har faktiskt hittat mattor till köket nu som jag vill ha! Som inte är vita! Har vita mattor nu men dom börjar bli lagomt slitna. Har lovat Erik är nästa matta inte ska vara vit.

Vi är som sagt, experter på att mysa jag och Erik. Så jag ser fram mot kvällen då det bara är mys planerat.

Kommentarer
Postat av: stina

ja! dille på randigt. inte inredningsmässigt dock då kanske.. vore inte så snyggt! och mysigt med mys. jag ska också mysa. jag är så kär nu så det bara.. finns seriöst inte ord. jag är så förvånad, men ack så klad så klad!

2009-04-05 @ 16:58:33
Postat av: Anna

Du får nog bjuda mig på lite hembakad prinsesstårta nån gång, tror jag minsann! ;] är du ute efter en fantastisk klänning från gina så finns det en vit med vidd i klockkjolen och breda vita ränder på, den är kanon. Annars brukar jag fastna i timtal på www.asos.com och klicka hem alldeles för många magiska plagg. Kolla där vettja! Lycka till med shoppingen hörrdu. Stor kram

2009-04-06 @ 17:45:41
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback