Söndag

Vid sånna tillfällen då Tilde säger: `Sandra, du är min favoritmoster!´ Så får jag väl ingnorera det faktum att hon bara har en moster?

Jag förbereder mig mentalt och fysiskt för shopping nästa vecka. Wiiee!
Stinken stinker inte, hon är toppen och vi hade en toppendag i Klimpfjäll igår. Med rätt sällskap så! Wonderbart.

Jag har världens bästa bebis. Det var supersvårt att få honom att somna igår hos Henrik o Hannah, och vet ni varför?!
Därför att han vill INTE vaggas till sömn, han vill ligga i sin säng och sträcka ut sig och grymta några minuter och sedan somna själv. Hur toppen är han inte? Det är bara att lägga honom i sängen på kvällen så somnar han, inga men! (oftast!) Hur ofta gnäller man över att man inte behöver vagga dom till sömn? Jo, igår gjorde jag det!

Nä, nu drar vi till Strandkullen för lite fika.

Ps. jag fick mig ingen öl igår (för er som hört mig tjata om denna förbaskade öl) jag fick snällt vara chaufför med ett leende på läpparna. Och jag lovar, jag log!

Kommentarer
Postat av: stina

och du är toppen! jag längtar tills ni kommer hit, då kan jag väl få gosa med er?

Postat av: annakarin

nu måste du ju uppdatera så jag vet att ni lever! (:

2009-05-28 @ 08:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback