Onsdag

Tack världens finaste Anna (och Robert;)) för kortet! Det var så himla mysigt att få nånting annat än reklam och räkningar i brevlådan! Det gjorde hela min vecka! Du är så välkommen hit nästa gång ni är i krokarna, förvarna gärna så jag kan bjuda på nått gott!

Imorgon ska jag snöra på mig löparskorna för första gången sen i höstas någon gång.
Har ju eventuella stora planer på både tjejvasan och tjejmilen nästa år. Var sugen på att springa tjejmilen redan i år men det får nog vänta tills nästa år, vid närmare eftertanke.




Kommentarer
Postat av: stina

han är så fin och jag är det stoltaste extra-mostern i världen! kom hit i helgen, bara gör det.. jag vill snusa på er båda!

Postat av: Anna

Kalas, det kom fram alltså? Jag hade tänkt kika förbi också men det körde ihop sig totalt så jag fick vackert skicka kortet med roberts syster som passerade latikbergskrokarna. Låter bra att jag får komma och hälsa på iaf, I will do that :) Lycka till med springturen, jag håller tummarna för tjejmilen nästa sommar (det finns plats att bo hos oss). Och du, om du vill börja med nåt mindre går ju vårruset i sthlm, 5 km i egen takt är lagom såhär på våren! Stor kram

2009-04-16 @ 09:13:49
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback