Fredag

Jag borde göra massa nytta, så jag ska väl snart ta tag i det. Men Lukas har varit så mysig hela morgonen, skrattat och pratat och bara velat gosa med mamma! Direkt när Erik for i väg till strandkullen så visade han upp sina bästa sidor. Hoppas han alltid kommer vara så här i fortsättningen när Erik far, i vanliga fall så bråkar han gärna mer än mindre när Erik far nånstans. Han kanske är less på pappa nu? :)
Nu har vi gosat, Lukas har somnat, och jag tänkte att jag skulle visa upp en bild tagen med vår nya kamera, även om det egentligen bara är min guldklimp jag vill visa upp. Allting blir roligare och roligare för varje dag nu! För varje dag får vi se ett extra leende eller några minuters extra jollrande. Han är gudomlig och jag kan faktiskt inte tro att han är våran. Snart kommer storken och tar tillbaka honom för att det blev fel eller nått.

När Lukas fortfarande var i magen så kunde jag inte för allt i världen tro att jag skulle föda honom. Att det faktiskt låg en bebis där inne. Nä, jag trodde att det var ett spöke i magen, och att någon sedan skulle komma och ge oss en bebis, typ storken. Och när det slutade med att jag blev sövd och aldrig fick se honom komma ut, så tror jag fortfarande att storken kom med honom. Lukas är inte samma bebis som låg i min mage. Min mage var bara nått fusk. Lite trist kanske, men så är det. Det var kul att vara fuskgravid också kan jag tala om. Så länge Lukas kom så. :)

Nu ringde Erik och beställde lunch. Jag ska börja pyssla med inbjudningskorten till dopet, har bestämt oss för att göra dom helt för hand.. blir spännade.




Kommentarer
Postat av: stina

åh, är det där byxorna jag köpte!? GE MIG HONOM! det är så jävla orättvist att du får ha honom varje varje dag, och inte jag! aaaaaaah!

Postat av: Anna

Ahwwww.. mitt orförråd är snart tömt på allt sockersött jag vill skriva om dig och Lukas och hur fint ni har det. Vi kör på ett GÖLLE ER! Får räcka så. Stor kram sandra

2009-04-03 @ 17:34:26
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Anna

Ahww.. mitt ordförråd är tömt på allt sockersött jag vill skriva om dig och lukas och allt fint. GÖLLE ER! Får räcka så. Stor kram sandra

2009-04-03 @ 17:35:12
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Johanna

Mäh! Äre lill-filosofen?! Fy tusan vad jag längtar till nästa vecka1 Jag vill få min beskärda (eh...?!) del guldklimp jag med! Jag kan hjälpa dig med ETT inbjudningskort om jag får hålla i honom lite extra länge =) Sen kan jag hålla i dig en stund också, om du skulle bli avis eller så...



PUSS!

2009-04-04 @ 19:43:50
URL: http://genomklok.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback