Många långa dagar.

Nu har jag jobbat mitt för den här veckan, fick två dagar. På ett sätt rätt skönt, för jag är verkligen helt slut på. Jag har varit så dålig dom här sista dagarna att jag bara vill sova igenom resten. Jag orkar ingenting, men blir ju så rastlös av att inte göra nått, så då plågar jag mig själv i stället vilket leder till näsblod. Och jag är så less! Dagarna blir så otroligt långa när jag inte kan hålla på som jag vill, göra det jag vill. Vissa dagar vore det jätte skönt att bara få sitta och slappa framför tvn, eller läsa eller nått. Men flera dagar i rad är det inte lika kul längre! Jag orkar i alla fall med mina joggingturer än så länge, och det är jag tacksam för. Jag och Erik fick en mp3 av Christina en gång för länge sedan, den är väl inte superhäftig, men jag älskar att ha den när jag springer, det är faktiskt den enda gången jag lyssnar på musik nu för tiden.
Och jag älskar musik! Satt och tänkte en kväll när jag lyssnade igenom gamla skivor att musik gör verkligen allting, alla minnen bli så mycket mer när man har låtar att förknippa dom med. Jag och Erik har säkert 500 låtar som är våra låtar. Varje låt har ett litet minne, och musiken gör allt så mycket bättre. Jag älskar att lyssna på musiken och tänka tillbaka, när vi bodde i ettan, när jag fick Sally av Erik. När vi var 14-15 och for iväg till Johannas stuga i svannäs, DÄR finns det mycket musik! Unga och dumma, men det var så otroligt mysigt och det känns i hela kroppen när jag hör låtar som vi spelade där. Och nu bor Johanna i sundsvall,det monstret. Jag älskar dig, ditt lilla blåbär.

För övrig försökte jag beställa bebiskläder, bara för att det finns så mycket fint. Men hittade INGENTING av det jag ville ha. Hade tänkt ut så noga vad jag skulle köpa, men hittade verkligen ingenting. Jag är nog på fel humör. Erik pratade om att han ville iväg till Umeå en sväng snart, så jag får väl shoppa desto mer då. Också ska vi väl till sundsvall en till sväng också, hälsa på tant Johanna. Men det lär nog dröja! Tyvärr johanna, blir nog inte förän i november-december någon gång. Sist men inte minst försöker vi planera in en helg att kunna fara och hälsa på marcus och blanka. När vi inte har så mycket att göra. Snart kommer snön, då kan man inte göra så mycket.

Alla har väl sett Kill Bill, när hon ska slå sig ut ur kistan? Vi misstänker att det är vad våran knodd håller på med. Försöker slå sig ut. Det gör ont! Menmen, jag älskar det ändå, underbart.

Nu orkar jag inte sitta här längre. Nu ska jag göra nånting roligt. Så det så. Spännande va? Vänta bara.

Kommentarer
Postat av: stina

jag går och kikar på bäbiskläder hela tiden. jag är nog lite bäbis-skadad?

Postat av: anna

nu har jag oxå hittat hit ;)

2008-09-26 @ 20:44:14
URL: http://stannaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback