V.22

Japp,idag hoppar vi över till V.22. Det går verkligen segt må jag säga, även fast veckorna går fort. Konstigt?!

Vi har haft en himla bra vecka, fick en bra start med våran myskväll i måndags. I tisdags målade jag för fullt, inte särskilt roligt men bra mycket roligare när erik är med än när jag är själv. Sen tog mamma över målningen när jag blev tvungen att rycka in som fröken. När jag kom tillbaka kom även Christina hit och vi tog upp sista potatisen. Skönt att det är bortgjort!
Onsdagen så spikade vi tak, och fortsatte måla. Vi slåss helt enkelt mot huset för allt vad vi är värda, med denna altan. Det blir i alla fall kanonbra, vi har fått så mycket gjort. Har varit ute hela långa dagen i dag också, det har varit kallt men det blir ju som sagt så jäkla bra. Just nu håller Erik o Ingemar på att sätta in glasrutorna, förstå så underbart. Dom är frusna, och kaffet tog slut tidigare i dag så jag kan inte bjuda dom på det heller efteråt, men jag tror att dom tycker det är roligt ändå. När jag smyger ut för att se hur det går för dom så ser dom i alla fall väldigt glada och nöjda ut.

Nu kom Christina förbi en sväng också, Eriks mormor ska eventuellt få en av våra katter, Kyckling. Hon skulle känna efter, pröva vara utan katt ett tag, men vi ser väl hur hon gör. Kommer sakna Kyckling om hon flyttar, men hon får det ju mycket bättre där eftersom hon inte kommer överrens med våra andra två katter..



Nu kan dom inte göra så mycket mer, nu har det ju blivit mörkt. Ska gå ut och se resultatet och sen ska jag kasta ihop en middag lite snabbt.
Åt pizza igår och skulle inte sitta fel med en pizza idag igen. Jag behövde ju faktiskt gå upp i vikt? Och daniel missade ju pizzan igår, vi måste väl ändå vara snälla och äta pizza med honom också? ;)

Inte ikväll i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag MÅSTE ta mig råd och komma och kolla in byggnationerna!! Men jag vill ju sitta på nyaltanen och dricka vin fast det är det väl lite för kallt för nu kanske..??



Kul att Erik ville komma och hälsa på mig i förrgår =) Synd bara att du inte ville det =(

Tur att jag har Erik...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback