Sex and the city

Nu har jag bokat sex and the city filmen så att jag är helt säker på att få den hem i brevlådan när den släpps!
Det ser jag fram emot! Har självklart redan sett den, men när jag har alla säsongerna måste jag ju ha filmen också.

http://cdon.se/film/sex_and_the_city%3a_the_movie_-_limited_edition_(2_disc)-969334



Nu ska jag ringa Erik så han ska få underhålla mig ett tag. Hade tänkt betala en av hans födelsedagspresenter , men jag har plånboken ute i bilen och det kändes kallt att gå ut och hämta den..
Imorgon ska jag fara och hämta ut Anders födelsedagspresent som blir himla spännande att se, har inte sett den än. Men har en känsla av att det blir bra.

Har dessutom så jäkla ont i magen ikväll så jag måste gå och ringa Erik nu så jag får gnälla av mig lite. Det sträcker så fruktansvärt i huden, och bebis sparkar så mycket ikväll också så det gör inte saken bättre. Dock fortfarande mysigt!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Erik

hej älskling. tycker synd om dig när huden sträcker,men du kan iafglädjas åt att du inte är en tjokis för en tjokis borde ju inte få sträckningar. jag saknar dig enormt mycket känns roligt att skariva till dig. jag kommerju snart hem igen,de smäller bara till baby.hälsa bebis från pappa nästa gång den försöker slå sig ur din mage. och du älskling va fort de blir mörkt ute:) puss

2008-10-07 @ 19:15:59
Postat av: stina

näe, jag måste lära mig att gå tror jag. jag har så sjukt ont. det är på lördag.. sen 11e.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback