Sådärja!

Så här ser magen ut i V.25!


Kommentarer
Postat av: anna

oj, jag tror magen växt bara sen förra veckan. =)

Postat av: Johannakaffepanna

Oj. Jag säger bara oj. För jag vet inte vad mer jag ska säga. Förutom åååh kanske. Åååh skulle också passa bra. Jag är så glad. Jätte. För dig och din familj =) Jag saknar dig vännen, och nu vill jag komma hem på en minisemester igen. Det känns som att det vore dags. Eller kanske flytta hem och skaffa en häst. Det vore inte fel. Hursom. Sms:a mig någon dag när Erik inte är hemma och du är superensam och uttråkad. Då ska jag ringa och underhålla dig och surra i en mindre evighet! Puss puss

2008-10-29 @ 19:28:16
URL: http://genomklok.webblogg.se/
Postat av: stina

jag har kollat mycket på den här bilden och min egen mage i spegeln. det är fan inte stor skillnad alltså! borde kanske ta det som.. illa? jag måste börja träna pronto!

2008-10-31 @ 20:57:56
URL: http://sapp.blogg.se/
Postat av: Mona

Guuu vilken gullig mage,hmmm..de lät konstigt :) Äntligen fick man se lillmagen :)

2008-11-01 @ 21:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback