Onsdagkväll

Känner att jag vill lägga upp lite bilder, för det första för att vi har haft så himla mysigt idag (såklart), för det andra för att jag älskar våran stuga(tyvärr är min skugga med på bilden, men det går att ignorera), för det tredje för att jag faktiskt blev nöjd med kransen.





Såhär blev kransen till pappas grav. (ser förvisso väldigt hemmagjord ut, men det är ju det som är charmen med det hela)
Jag och Erik hjälptes åt, och bara det gör att dom är så mycket mer värda.




Sen gjorde vi en typ kvast, eller vad man ska kalla det, för att ställa på Eriks morfars och mosters grav. Jag blev nästan mer nöjd med den faktiskt.


Nu känns det ännu roligare att fara och tända ljus. Det mår jag bra av. I år kommer jag troligen må bättre av det än alla andra år.

Nu ska vi spela mariokart, Daniel är också här.

Jag fick panik av Linneas inlägg och måste säkra alla mina bilder också. Hellst ikväll.

Kommentarer
Postat av: annakarin

haha, ingen fara sandra! (: Vill absolut inte stressa ihjäl dig, du måste tänka på bäsa! (;

Var så konstigt, drömde om din mamma i natt haha! Hon var jätte trevlig och sa att hon skulle komma med kläningarna, jag tror jag visst drömmer om allt nu för tiden ;P

Självklart ska vi göra nåt roligt i veckan, det tycker jag absolut (: Haru nå förslag på vad vi ska hitta på då? Kram

Postat av: anna

du har blivit utmanad. för mer info, se min blogg under rubriken "utmanad"

2008-11-02 @ 19:08:26
URL: http://stannaanna.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jag var faktiskt och tände ljus jag också med flickorna igår... Första gången på säkert 11år...

2008-11-03 @ 12:28:57
URL: http://soconfusedperson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback