Måndag

Imorse for Erik, och det är ju helt värdelöst som vanligt.
Vi hade i alla fall en toppenkväll igår, som alla våra kvällar. Vi kan verkligen det här med att mysa.
Vi hjälptes åt att ta av tyget på babysittern, så nu behöver vi bara köpa nått nytt tyg. Ska nog till ikea sista veckan i november verkar det som nu, ska passa på att julhandla samtidigt tänke vi. Så håller tummarna att jag hittar nått tyg då. Synd att det är ungefär 7 veckor kvar dit och jag skulle gärna fixa i ordning den redan nu. Menmen, det blir bara roligare.
Skulle vilja till Umeå en sväng och hälsa på brudarna, men känner mig inte riktigt på hugget av någon anledning. Känner inte för att köra min bil, och Eriks kan jag inte ta, och buss är ju absolut ingen höjdare.. Nä,det får nog dröja. Hade hoppats att jag och Erik kunde fara dit en sväng tillsammans men nu har vi så mycket annat vi vill hinna med. Och just nu prioriterar vi nog östersund över umeå,faktiskt.
DÄREMOT, ska Stina flytta till umeå! 1 Januari blir hon Umebo, MYCKET BÄTTRE ÄN NORGE! Det ska bli kul, att inte ha henne såå hemskt långt borta som Oslo..  =)

Idag är det i alla fall rätt okey väder, även om det blåser. men jag har en superjacka som är alldeles förstor, och i den fryser man aldrig. Erik räknade ut igår att den kommer sitta perfekt i vinter, jag trodde att jag skulle bli tvingad att sitta inne i vinter för att jag inte har någon jacka som går över magen.. Men nu har jag både jacka och täckbyxor! Så här blir det ingenting av att sitta inne. Jag har varit och gått en liten promenad idag, ska nog gå en till sväng sen bara för att det var så skönt. Är ledig idag, och solen lyser så det är väl bara att passa på. Har kastat in lite ved, ska nog fortsätta med det också sen ser jag väl om jag orkar någon promenad.

Har däremot blivit mycket piggare nu! Blir inte alls lika yr och trött som förut. Inte blött näsblod på snart två veckor tror jag! Det är toppen. Bebis mår bra, och jag mår bra. Förutom att vi saknar Erik. Jag hatar när han har så långt att köra, jag blir så jäkla orolig. Det går så fort när det händer nånting.

Igår satt vi och tittade på ikea också, i katalogen, på bebisgrejer vi ska köpa när vi far dit. Kommer att bli toppen.  Lite grejer till altan hittade vi också. Det ser jag fram emot. Vi ska kolla efter en barnvagn där också, hittar vi ingen så beställer vi den vi tittat på. Kommer bli en dyr vända till sundsvall.. tur att det är roliga saker att lägga pengar på=)

Nä,nu ska jag se slutet av desperate housewifes innan jag går ut igen.
Det ser i alla fall ljust ut för mig/oss, allting går våran väg och ja, bara lyser! Tror minsan vi har mycket att se fram emot nu, förutom våran älskade bebis som vi längtar efter.

Kommentarer
Postat av: stina

du, det är faktiskt skit gott och dödligt billligt. jag har typ itne råd med mer, framförallt inte nu när jag har ett helt vuxen-liv att börja betala.



äsch, det är snart och då bor jag själv. SCCCARY


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback