Lördagkväll

Idag har jag varit hos farmor i högland en sväng, blev där några timmar och det var inte helt fel.
Upptäckte att jag kan bli ruskigt snygg när jag blir 25. (yes,bara 5 år kvar!) men då ska man väl orka fixa till sig sådär också?
Sen har vi ätit tacos här hemma, och jag tror vi satt en timme vid bordet. Dippade och åt grönsaker även fast vi var mätta och pratade. Mysa är det vi kan allra bäst.

Nu ska vi göra en oktoberbrasa här ute på gården, bränna massa rat. Tyckte det passade såhär i höstmörkret, kan jag säga att det är någon annat än mysigt?

Vi fick prinsesstårta av Eriks mormor, och jag har ätit så jag kräks. Tur vi får lite besök imorgon som kanske är tårta sugen?

Vi har hunnit hoppa över till V.24, bebis är nu ca. 30 cm och väger ca. 550 g. 
Den ligger och trycker på mina revben, på vänstersidan, så det gör ont. Alltid ska jag väl få gnälla över nånting. =)
Vi har flyttat ut datorn ur bebis rum och det börjar bli så tomt att det ekar där inne.. snart snart ska vi till ikea.
Det är underbart, vi njuter av varje ögonblick. Detta kallas att vara lycklig rakt in i själen. Även om Erik alltid har gjort mig lyckligast. Jag älskar dig baby.
Och vi öppnar för alla möjliga nya möjligheter.

Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Vad kul med nåt nytt, då blir det större då antar jag? Och förresten, dundergrattis till bebis i magen - vad roligt för er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback