Dimma över umeå

Nu är jag vaken! Nä,jag vaknade för en halvtimma sedan, men nu är jag uppe!
Linnea har duschat och nu kokar hon ägg.
Jag gjorde en hel del fynd igår, framför allt världens bästa födelsedagspresent till Erik, och en annan liten överraskning! =)
Jag kanske ska tala om att jag är i umeå?
For hit igår, åkte hit med Anna, och tänkte att jag skulle passa på att umgås lite med brudarna här. Igår hade jag ju Emelie att göra stan med men idag jobbar hon och Linnea går skola. Så idag ska jag följa med Anna till strömpilen och ersboda och försöka fynda lite där också! Har knappt köpt nånting till mig själv, bara en massa julklappar! Supernöjd är jag.
Åker hem imorgon igen.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan tänka mig det. när kommer den lilla varelsen då? :] och vad ambitiöst att vara ute redan nu med julklappar, jag är imponerad. själv kan jag aldrig börja så tidigt, då slutar det bara med att jag inte kan hålla mig och så ger jag bort allt samma dag det inhandlades.

Postat av: joppiloppilej

Duuu, har du klippt dig? =)

2008-10-23 @ 23:20:49
URL: http://genomklok.webblogg.se/
Postat av: Anna

Ahhw, så då är du mysmagad numera då? Härligt ;] Ja, det kan nog vara sant. Vilhelmina har sin charm men julklappsshoppingen kan man nog göra någon annanstans. Jag har dock problemet att jag kommer att få fixa alla andras julklappar iår och få betala massor med övervikt på flyget hem sen. Hua.

2008-10-24 @ 09:15:14
URL: http://norr
Postat av: annakarin

nu måste du ju uppdatera här lite tycker jag :)



om du åker ner i veckan innan fredag kan du komma förbi med klänningarna :) Sen ska du få en påse med nå gardiner av mig, det är från Evelina.E som ska till Anna, så tänkte att du kunde ge dom till Anders när du träffar han :) Kram

2008-10-28 @ 09:39:13
URL: http://annakarindahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback