Tisdag

Idag är jag ledig.
Vi har ätit brunch. Massa gott dukade vi fram och lagade till. Mumma.
Erik håller på att måla i källartrappen.
Jag ska tvätta och städa lite tänkte jag. Fast jag städade igår. Men det var så fint, och nu känns det inte lika fint längre. Jag vill ha lika fint som det var igår.  Dessutom kan man gott städa MINST en gång per dag när man har 3 katter.

Jag budade hem dessa godingar på tradera igår.


Så himla nöjd för det är jag. Kan nog vara lite stora nu till våren, men nästa höst/vinter kanske.. :) Dom vart billiga, så det var ingen tvekan.

När vi är nöjda och klara här hemma ska vi ner på Vilhelmina och storhandla lite. Ska hitta en present till Malou också som fyller 10 år på måndag. Hon är så stor, jag kunde till och med skicka ett sms till henne och fråga vad hon önskade sig.. dock fick jag inget bra svar.

Nej, nu ska jag gå vidare.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Duuu, du får inte glömma bort att jag fyller 20 på onsdag. Då blir jag ledsen. Jag håller på att påminna alla nu så det inte skulle hända =)



PUSS PÅ DIG

Postat av: Johanna. Igen. Alltid Johanna.

Om du undrar vem som stod för telefonterrorn idag så är jag den skyldige. Du har all rätt att ta in mig på förhör, men jag yttrar inte ett ord utan min advokat. Men, hursomhelst. Jag höll på att lägga schema för november och tänkte passa på att fråga när ni eventuellt tänkte vara i krokarna =) Så jag kan ta emot er med hull och hår och ja, främst hull kanske? =) Puss puss puss puss

2008-11-06 @ 23:09:56
URL: http://genomklok.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback