Måndag

Jag kan inte riktigt ta mig för att radera bort bloggen.
Nu när jag bestämde mig för att sluta så hade jag helt plötsligt så himla mycket att skriva om ?
Nu har jag så klart glömt bort allting, när jag väl sitter här. Menmen.
Tänkte att om jag är riktigt tråkig så kanske det vänder ändå och jag blir nöjd.
För det här med lösenord är ingenting jag känner för.

Jag ska i alla fall jobba idag. Fast ska ta en liten paus just efter tio, så kommer Erik och hämtar mig och vi åker ner till Vilhelmina, ska på MVC. Sen åker vi tillbaka så fortsätter jag att jobba. Har stängning, så får väl se hur länge det blir.
Det är skönt att jobba i alla fall, var ledig hela förra veckan och det var inte alls så roligt. Fast det är alltid roligt att vara ledig när Erik är hemma men det kändes ändå konstigt. Det är skönt att jobba.

Ska bli spännande att fara på kontroll idag.. alltid roligt att se vad som förändrats. Extra roligt att Erik kan följa med också.
Har varit ett himla liv på bebis i helgen.

Förresten, så är ingen lyckligare än jag för snön! DET ÄR SÅ FINT! I går gick jag och Erik en promenad runt byn, när vi ändå skulle gå och rösta, och det bet i kinderna. Så underbart. Och snart är det första advent. Allt är bara så fint. Jag längtar till påsk!

Nu måste jag lägga på ett kol.

Kommentarer
Postat av: stina

jag är så avundsjuk på snön! kan inte du ringa mig nåndag darling?

Postat av: joppiloppilej

gud vad lycklig jag blir nu, tänkte av ren optimism titta in och hoppas att du skrivit nåt ändå och se där! ja vann! typ.



jag ringer dig någon kväll. vilken kväll?

2008-11-17 @ 18:09:55
URL: http://genomklok.webblogg.se/
Postat av: annakarin

Ja, det är väl en jävla tur det vänder! :)

Är bara kämpigt tills man nått vändpunkten.



Men nu ska alla vara glad till jul, så man får väl se det från den positiva sidan, om alla problem kommer nu är jag bekymmersfri på jul!? ;)



snart måst vi gosa lite :)

Promenerna, dricka te, dra filten över oss och se en mysig film.

Kram

2008-11-20 @ 12:48:11
URL: http://annakarindahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback