Adjö!

Tack och adjö! Det här är mitt sista inlägg.
Jag ger upp det här med bloggen.

Så nu vill jag skriva att jag faktiskt börjat sticka. En mössa till bebis. Spännande.
Jag bränner en superbra skiva.
Förhoppningsvis kommer Malou hem idag.
om 5 veckor kommer Stina hem.
Om 2 veckor ska vi till Johanna.
Jag är nu i V.28. Våran bebis är ca.35 cm lång och väger ungefär 1.1kg.
Jag börjar misstänka att det kan vara en flicka. Fast det känns som att det är en pojke.
Förkylningen vill inte släppa, trots alla mina mirakelkurer.
Jag lyssnar just nu på Helen Sjöholm. Försöker skrika med, blir inte riktigt lika vackert.

Jag vill bara lägga mig och sova en dag nu. Fy vad jag är slut på.

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Emily

Nej, varför ska du sluta blogga? Det tycker jag verkligen inte att du ska göra. Jag vill ju ha all uppdatering när det gäller magen och sen bäbis.

Postat av: Anna

Jga håller med emily, det är trevligt att läsa här. hoppas hursom att allt går bra med bebis i magen och att ni mår finfint. Lycka till.

2008-11-12 @ 15:49:07
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback