Tisdag

Vilken toppen dag.
Jag börjar inte jobba förän kl.16! Första dagen hittills i sommar som jag inte jobbar heldag! Bara fem timmar idag. SÅ SKÖNT! Dessutom jobbar jag ju kväll, 16-21, så då gör det inte så mycket att det blir färre timmar, när man får ob : )

Jag har grejat på lite här hemma på morgonen. Känner mig rätt sliten idag, men det är bara att vända ryggen till!
Ska tvätta lite och bära in lite ved, greja på lite grann. Sen ska jag ner och luncha med Johanna som gav oss äran att dyka upp med sitt vackra nylle. Ska umgås med henne tills jag börjar jobba!
Mitt älskade jobb. Igår kom jag fram till att det faktiskt är första gången jag har arbetskamrater som faktiskt är normala. På min nivå! Jag har kul, och jag älskar att dom finns så man kan få gnälla av sig till nån som förstår, om det/de som inte är fullt så toppen.

Nu verkar det som att vi ska på loppis idag också. Har ingen riktigt koll, men det blir nog alltid trevligt. Emelie ska med också, längesen jag träffade henne! Ska njuta av dagen och framförallt sällskapet.

Erik for igår morse för att jobba, jag saknar honom redan så jag håller på att förgås. Funderar på att klona honom.

Kommentarer
Postat av: linnea

han har ju en tvillingbror, tanken har aldrig slagit dig eller? :) iaf så vill jag ses snart. fast torsdag blir ju av, men har du tid någon gång får du gärna höra av dig/titta förbi. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback