Måndag

Var och hämtade stolen igår hos systran, och den var inte alls i det dåliga skick som jag hade hört talas om. Efter att jag hade torkat bort matresterna och två små blåa kritstreck så hjälptes jag och Erik åt att byta tyg och den är som ny!
Definitivt värt att lägga upp bilder på!
Det enda som fattas är ratten, men den kommer Johanna med till jul.





Det tar otroligt lång tid att lägga upp bilder med våran dator, men eftersom jag ändå är igång kan jag lägga ut en bild på babysittern också, som även den fått nytt tyg.



I bakgrunden skymtar man faktiskt vårat skötbord, men bilder på grejerna vi köpte får komma senare, det här tar alldeles för lång tid för att jag ska orka med det nu.

De här grejerna skulle ju jag ha att pyssla med ett tag, och nu har jag gjort dom båda två på en helg? Menmen, tydligen ska syster komma hit med en barnspark så jag kan ju alltid göra ett riktigt ordentligt jobb med den.. som tar typ 4 år eller nått.

Just i detta nuet så försöker faktiskt bebis att sparka sig ut, jag tror att han (den) är less på att jag sitter. Den har det nog trångt den stackaren. På måndag ska jag på kontroll och jag känner på mig att det blir extra roligt den här gången.
Nu ska jag gå och deppa ytterligare lite grann över julkalendern, för den var verkligen kass. Ni som inte har sett den behöver inte ens bry er om att ge den en chans. Skandal säger jag bara.
Det var bättre förr! Jag citerar Johannas mormor (när vi var så bortskämda och fick hälsa på henne en vecka i umeå helt själva, 10 år gamla) :"När jag var liten, då fick man minsan vara nöjd om pappa hade med sig en två öres kola med sig från affärn, SOM VI FICK DELA PÅ!" Ja, och nog var dom tacksamma alltid, över den lilla bit två öres kola dom fick!
Nä, jag måste säga emot reklamen `kanske var det inte bättre förr, kanske blir det bättre och bättre´, tacka vet jag när det inte fanns någon pizza, man fick röka vars man ville, och det fanns bara två tvkanaler att hålla reda på! ;)

Nu ska jag däremot bryta min åsikt genom att gå och se slutet av prison break på trean..
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: linnea

vad fint du gör vännen, hoppas du mår bra.

Postat av: stina

åh, jag vill komma hem NU!

2008-12-02 @ 14:37:53
URL: http://sapp.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jäklar vad snygg den blev!!

Jag överväger att bli gravid så att jag kan ta tillbaka den!! =D

Babysittern blev ju lika toksnygg, jag måste komma med sparken snart.

Ska bli spännande och se vad du tänker hitta på med den...

2008-12-05 @ 16:45:07
URL: http://www.soconfusedperson.blogspot.com/
Postat av: Anna

Ja, julkalendern är bara en stor påse skit. Tur att de finns på dvd som du sa. Och barnstolen blev kalassnygg, ni verkar vara så pyssliga och drivna där hemma.

2008-12-09 @ 09:01:12
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Anna

Men det är inte utsidan som räknas ;] Haha, nej men allvarligt, det kanske är smala ormarna som är grejen. Mamma har alltid gjort så så jag bara apar efter och låtats att jag är lika duktig. Får se om hon godkänner dom när jag tar hem några påsar på jul. Förresten - du som bakar och har dig - har du bakat rockyroad nån gång? Det är det ultimata julgodiset. Som att baka godis av godis. Awesome. Klappa bebismagen från mig. Kram

2008-12-11 @ 14:14:40
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback