V.16

Jag kan inte vara gladare över att det ÄNTLIGEN är V.16!
I söndags när jag och Erik låg i soffan levde det om så fruktansvärt i magen att jag blev chockad att man inte kände det utanpå magen! Ska jag lita på en arbetskamrat så blir det en flicka, men hur som hellst så blir det nog en riktig fotbollsspelare! Det är helt underbart att börja känna den, bebisen som kallas den, det finns ingen mer otrolig känsla. Hälften Erik och hälften jag i en liten krabat som rör sig runt i min mage. Vi är lyckliga!

Idag har jag vaknat upp i Joels och Linneas lägenhet. Jag och Stina kom igår, vi hade en mysig dag igår, dock lite shopping! Så nu ska vi snart fara iväg och shoppa mer. Ska på plantagen och fynda lite grejer till våran nya altan som är på gång. Lite krukor och sånt. Ska leta överallt efter några ljuslyktor grejer också till altan. lite smått och gott!
Blir superbra när vi får det klart. 

Nu ska vi fara iväg. Här ska spenderas pengar. 

Kommentarer
Postat av: Emily

Vänta du bara tills du är i vecka 39 typ, då är det inte roligt längre när dom lever om i magen. Jag svär på att jag hade blåmärken på insidan magen, som Nikki levde om. Men det är mysigt i början.

Postat av: Johanna L

Hej stumpan! Hur mår du vännen? Går det bra? Ska jag komma hem och massera dina fötter och följa med dig till vårdcentralen om det börjar klia på underliga ställen?

Puss

2008-08-29 @ 13:07:58
URL: http://genomklok.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback